Een poetsproduct dat verder poetst als jij klaar bent: dat verdient volgens YOKUU een nieuw woord

Doe mee op www.wordtjewoordhetnieuwewoord.be

Hoe noem je een poetsproduct dat ongestoord verder blijft werken nadat jij de poetsspullen al lang hebt opgeborgen? Een kabouters-bestaan-echt-product? Een verderfixer of iets helemaal anders? Die vraag stelt het team van YOKUU zich al een hele tijd. YOKUU maakt poets- en wasproducten op basis van probiotica. Die zijn niet alleen superveilig voor mens, dier en de natuur; ze bevatten ook een superkracht. De miljarden goedhartige bacteriën die in probiotica zitten, werken tot 7 dagen verder. Ze blijven dus poetsen nadat jij al lang gestopt bent. Lees: het zijn hardwerkende middelen voor luie poetsers.

Hoe noem je zo’n product om het alle eer aan te doen? YOKUU wil het weten en vraagt het daarom aan Vlaanderen. Om dat ‘nieuwe woord’ te vinden, kietelen ze iedereen in Vlaanderen om mee te denken. De winnaar wordt uitgekozen door een fijne jury met verstand van taal of poetsen: YOKUU uitvinder-oprichter Joris Jansen, poetsexperte Zamarra Kok, podcaster en verhalenverteller Nadia El Makhfi.

• Wie het nieuwe woord bedenkt, wordt opgenomen in de YOKUU hall of fame en mag zijn/haar gewicht in schoonmaakproducten verwachten, ter waarde van +/- €500!
  • Je doet mee via www.wordtjewoordhetnieuwewoord.be.
  • De actie loopt van woensdag 24 april 2024 tot woensdag 8 mei 2024.

YOKUU, HARDWERKENDE PRODUCTEN VOOR LUIE POETSERS

• Slimmer: Met YOKUU wordt poetsen een fluitje van een cent. In elk product zitten minstens 1 miljard bacteriën die tot 7 dagen lang actief blijven. Ja, dat lees je goed: de goede bacteriën van YOKUU blijven zeven dagen lang actief vuil, vet en geur afbreken. Het resultaat? Een properder huis met minder stof en hinderlijke geurtjes.
  • Gezonder: Gezond poetsen, dat doe je met YOKUU. Al onze producten zijn 100% natuurlijk. Ze bevatten geen hormoonverstoorders of schadelijke chemische elementen. Dat maakt al onze producten 100% veilig voor mens, dier en natuur.
  • Duurzaam: Al onze natuurlijke poetsmiddelen zijn verpakt in recycleer-en-composteerbare verpakkingen. Navullen doe je met en voor al onze producten bestaan navulopties. Daarbovenop zijn YOKUU-producten altijd licht en compact verpakt. Weinig opslag, slim transport.

Meer informatie op www.yokuu.be

Beelden in hoge resolutie vind je via de mediagalerijen (rechts bovenaan de pagina)

Persberichten in je mailbox

Over YOKUU (Probibel BV)

Zit poetsen niet in je natuur? Dan helpt de natuur 🌱. Poetsmiddelen met probiotica zitten in de lift. Dat is logisch, want ze combineren diepe en langdurige reinigingskracht met veiligheid voor mens, dier en natuur. Vooral jonge ouders, dierenvrienden en mensen die kampen met allergieën zijn fans. Wij, bij Yokuu, zijn een pionier in probiotische poetsmiddelen. Als Belgische scale-up zetten we in op gezondheid én kracht. Onze producten pakken op een natuurlijke manier als geen ander vet, vuil en geuren aan. De klapper op de vuurpijl is onze poetskracht: onze goede bacteriën blijven tot 7 dagen nawerken. Heerlijk toch? YOKUU, hardwerkende poetsproducten voor luie poetsers.

Sint-Pietersvliet 7, 2000 Antwerpen, BE

yokuu.be